TP-Link: Αποκτάει νέο λογότυπο και εντελώς νέα εταιρική ταυτότητα

TP-Link: Αποκτάει νέο λογότυπο και εντελώς νέα εταιρική ταυτότητα

Η TP-Link, ο παγκόσμιος προμηθευτής αξιόπιστων λύσεων δικτύωσης, παρουσίασε σήμερα τον ολοκληρωτικό μετασχηματισμό της εταιρικής της ταυτότητας, συμβαδίζοντας με τον on line τρόπο ζωής των καταναλωτών της. Γιορτάζοντας περισσότερα από 20 χρόνια ως ηγέτιδα στο χώρο της δικτύωσης, η TP-Link έχει δραστηριοποιηθεί πέρα από την ασύρματη τεχνολογία, προσφέροντας νέα προϊόντα για το «έξυπνο» σπίτι, το smart phone και τα «έξυπνα» αξεσουάρ. Με αυτή τη δραστηριότητα και επικεντρωμένη στην εταιρική στρατηγική της, η TP-Link θεώρησε ότι ήταν σημαντικό να ενδυναμώσει το εμπορικό της σήμα με μια νέα εικόνα.

«Τα περασμένα 20 χρόνια, η ομάδα R&D της TP-Link έχει δραστηριοποιηθεί με συνέπεια για να καλύψει τις ανάγκες των 10 εκατομμυρίων πελατών μας. Τώρα ξεκινάμε ένα καινούργιο ταξίδι για να καλύψουμε τις ανάγκες του σημερινού on line τρόπου ζωής», σημειώνει ο Jeffrey Chao, Συνιδρυτής και Πρόεδρος της TP-Link. «Παράλληλα με τη γκάμα των προϊόντων μας που συνεχίζει να μεγαλώνει, ήρθε η ώρα το εμπορικό μας σήμα να την ακολουθήσει. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παρουσιάσουμε τη νέα TP-Link στον κόσμο τους προσεχείς μήνες και ανυπομονούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας περισσότερο δυναμικά προϊόντα και πλούσιες εμπειρίες».

Για να ευθυγραμμιστεί με αυτή τη νέα εταιρική στρατηγική, η TP-Link πραγματοποιεί μια σειρά από ανανεώσεις στην εταιρική της ταυτότητα και στην οπτική παρουσίαση του εμπορικού της σήματος. Το νέο σλόγκαν της , “Reliably Smart” (Αξιόπιστα έξυπνη) ακολουθεί την κληρονομιά του προηγούμενου σλόγκαν, ενώ δίνει έμφαση στο «άνοιγμα» της TP-Link στα «έξυπνα» προϊόντα. Το νέο λογότυπο της εταιρίας απεικονίζει ένα βέλος που στοχεύει στο κέντρο, υποδηλώνοντας την αφοσίωση της εταιρίας σε μια πελατοκεντρική φιλοσοφία η οποία συμβαδίζει με τις ανάγκες του σημερινού σύγχρονου πελάτη.

Η εταιρία έχει επίσης αλλάξει το σχεδιασμό του λογοτύπου σε πεζά γράμματα σε TP-Link αντί για TP-LINK, αναδεικνύοντας ένα φιλικότερο, πιο προσιτό πρόσωπο. Η εταιρία θα κυκλοφορήσει νέες προϊοντικές συσκευασίες πιο ελκυστικές για τον καταναλωτή, καθώς και έναν ανανεωμένο ιστότοπο με αναλυτικές και πλήρως επεξηγηματικές πληροφορίες για κάθε προϊόν. Τέλος, η νέα χρωματική παλέτα του εμπορικού σήματος έχει ανανεωθεί για να ενεργοποιεί και να προσκαλεί, συγχρονισμένη με το νέο ύφος του.

«Οι σημερινοί καταναλωτές ζουν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο, με γρήγορους ρυθμούς, τεχνολογικό περιβάλλον. Χρειάζονται να προσπαθήσουν περισσότερο για να είναι ενημερωμένοι, αλλά είναι μπερδεμένοι με τις αυξημένες απαιτήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες,» σημειώνει ο Brian Meyers, Associate Strategy Director της FutureBrand. «Είδαμε μια ευκαιρία να απλοποιηθούμε με έναν τρόπο που θα ενδυναμώσει τις σχέσεις μας με τους πελάτες. Η νέα ταυτότητα και συσκευασία σκοπεύουν να κτίσουν πάνω στην αξιοπιστία της TP-Link με ένα τρόπο που θα είναι «έξυπνος», πρωτοποριακός και ανθρώπινος. Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα εικόνα και αίσθηση θα βοηθήσει την TP-Link να κάνει το βήμα από τη δικτύωση στα σπίτια στη σύνδεση των τρόπων ζωής των καταναλωτών της».

Ξεκινώντας από σήμερα, φωτεινότερα χρώματα και εντονότερες παραστάσεις θα εμφανίζονται στο TP-Link.com, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις συσκευασίες των προϊόντων και στις οθόνες των καταστημάτων. Τα τελευταία προϊόντα της εταιρείας, όπως το Talon AD7200, εξωτερικεύουν αυτές τις αλλαγές, που θα βάλουν στην πρώτη γραμμή περισσότερο καινοτόμα, συναρπαστικά προϊόντα που θα παρέχουν τα υψηλότερα στάνταρ ποιότητας για τους πελάτες της. Το νέο εμπορικό σήμα θα παρουσιαστεί οπτικά για πρώτη φορά, 2-7 Σεπτεμβρίου, στην έκθεση IFA, στο Βερολίνο, στο χώρο της εταιρείας (Hall 17, Booth 111).

Σχετικά νέα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Σας ενδιαφέρει το μέλλον της τεχνολογίας;

Επισκεφτείτε το XBLOG.GR για να μείνετε ενημερωμένοι.