Η Sony, χωρίς να το ανακοινώσει στο κοινό, αποφάσισε να βελτιώσει τις επιδόσεις του PlayStation 4 ‘ξεκλειδώνοντας’ τον έβδομο πυρήνα του επεξεργαστή του. Το PlayStation 4, όπως και το Xbox One, ενσωματώνει έναν επεξεργαστή με οκτώ πυρήνες όμως και στις δύο κονσόλες οι δύο πυρήνες αρχικά ήταν σχεδιασμένοι για αποκλειστική χρήση από το λειτουργικό σύστημα.
Η Microsoft πριν μερικούς μήνες αποφάσισε να βελτιώσει το Xbox One ‘ξεκλειδώνοντας’ τον έβδομο πυρήνα του για χρήση από τα παιχνίδια, θυσιάζοντας έτσι τη λειτουργικότητα του Kinect. Η Sony για να μην μείνει πίσω πήρε την ίδια ακριβώς απόφαση και για PlayStation 4. Δεν γνωρίζουμε αν η Sony θυσίασε κάτι – μπορεί και τίποτα αν είχε υπερεκτιμήσει τους πόρους που χρειάζεται το σύστημα.
Η απόφαση δεν γνωστοποιήθηκε αλλά ένας χρήστης του NeoGAF το ανακάλυψε σε ένα αρχείο με το ιστορικό αλλαγών στο λογισμικό ήχου FMOD. Έτσι οι προγραμματιστές έχουν πλέον πρόσβαση και στον έβδομο πυρήνα για να δημιουργήσουν καλύτερα παιχνίδια.
Firelight Technologies FMOD Studio API
Detailed Revision History17/11/15 1.07.03 – Studio API patch release (build 69975)
Features:
LowLevel API – When using System::recordStart the provided FMOD::Sound can now be any channel count, up/down mixing will be performed as necessary.
LowLevel API – Improved performance of convolution reverb effect when wet is 0 or input goes idle.
LowLevel API – PS4 – Added FMOD_THREAD_CORE6 to allow access to the newly unlocked 7th core.