Φαίνεται ότι η HTC επιχειρεί ριζικές αλλαγές με σκοπό την επιστροφή της στην κορυφή. Μετά το εξαιρετικό HTC One αποφάσισε να αποσύρει το γνωστό σε όλους μας σλόγκαν “Quielty Brilliant” και σε αυτό βοήθησε και η πρόσληψη καινούργιου υπεύθυνου διαφήμισης τον περασμένο Νοέμβριο με σκοπό να γίνει πιο επιθετική, αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει αρκετά. Τις προσπάθειες τις είδαμε όταν στην παρουσίαση του Galaxy S4 ο δημιουργός του One μοίραζε δωρεάν ποτά σε όσους περίμεναν στην ουρά για να ξεκινήσει η εκδήλωση. Και όλα αυτά ανήκουν στον Benjamin Ho του οποίου η δουλειά στο τμήμα διαφήμισης αποδίδει καρπούς και κατάλαβε τι έλειπε τόσο καιρό από την HTC, μια καλή διαφήμιση φυσικά. Γιατί δεν χρειάζεται μόνο τέλεια υλικά κατασκευής, αλλά και ο τρόπος που θα δείξεις στον κόσμο ότι το κινητό σου αξίζει να το έχουν.