Αν δεν μπορείς να τους κερδίσεις, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσεις την επιτυχία τους εναντίον τους. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται να λειτουργεί η Nokia.
Η τελευταία διαφήμιση της Nokia για το Lumia 925 κοροϊδεύει την διαφήμιση της Apple για το iPhone 5 που είδαμε νωρίτερα αυτό το έτος, η οποία επικεντρώθηκε στην κάμερα της συσκευής, και προσπαθεί να τη χρησιμοποιήσει εναντίον της Apple.
“Κάθε μέρα, περισσότερες φωτογραφίες τραβιούνται από το iPhone από οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνο,” ένας αφηγητής λέει στη διαφήμιση (έτσι όπως παίχτηκε και στην αρχική διαφήμιση της Apple). “Αλλά στη Nokia, προτιμούμε να φτιάξουμε την ποιότητα, όχι μόνο την ποσότητα.” Η διαφήμιση μετά δείχνει πλάι-πλάι πλάνα εικόνων που λήφθηκαν με το Nokia 925 και το iPhone 5.
Η Nokia δεν είναι η μόνη εταιρία που κοροϊδεύει την Apple με αυτόν τον τρόπο. Η Microsoft πριν λίγο καιρό είχε κάποιες διαφημίσεις που έδειχναν τις δυνατότητες των Windows RT tablets σε σχέση με τις περιορισμένες του iPad, όπως multitasking, και μετά έδειχναν την μεγάλη διαφορά της τιμής. Και η Samsung φυσικά έχει τους δικούς της περίεργους τρόπους.