Η RIM παραδέχτηκε ότι αυτή έκανε τη καμπάνια “Wake Up” στην Αυστραλία, και όχι η Samsung που πιστεύαμε στην αρχή.
Όταν πρωτοείδαμε την είδηση όλοι νομίζαμε ότι η Samsung το έκανε αυτό επειδή σε 2 μέρες θα ανακοινώσει το πολυαναμενόμενο Galaxy S3. Όμως μετά από λίγες μέρες το ανρήθηκε αυτό, και τώρα ήρθε η RIM να ανακοινώσει το παρακάτω:
Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως η καμπάνια “Wake Up”, που περιελάμβανε πλήθος δραστηριοτήτων σε Σίδνεϊ και Μελβούρνη, δημιουργήθηκε από την RIM Australia.
Φαίνεται ότι η RIM δεν παρατάει εύκολα τα όπλα της και θέλει η άφιξη του BlackBerry 10 να είναι ξεχωριστή. Έτσι και αλλιώς αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της.