Η RIM Κρύβεται Πίσω Από Τη Καμπάνια “Wake Up”

Η RIM παραδέχτηκε ότι αυτή έκανε τη καμπάνια “Wake Up” στην Αυστραλία, και όχι η Samsung που πιστεύαμε στην αρχή.

Wake up

Όταν πρωτοείδαμε την είδηση όλοι νομίζαμε ότι η Samsung το έκανε αυτό επειδή σε 2 μέρες θα ανακοινώσει το πολυαναμενόμενο Galaxy S3. Όμως μετά από λίγες μέρες το ανρήθηκε αυτό, και τώρα ήρθε η RIM να ανακοινώσει το παρακάτω:

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως η καμπάνια “Wake Up”, που περιελάμβανε πλήθος δραστηριοτήτων σε Σίδνεϊ και Μελβούρνη, δημιουργήθηκε από την RIM Australia.

Φαίνεται ότι η RIM δεν παρατάει εύκολα τα όπλα της και θέλει η άφιξη του BlackBerry 10 να είναι ξεχωριστή. Έτσι και αλλιώς αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Ldq2tNLRDwA&w=580&h=325]

Πηγή

Σχετικά νέα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Σας ενδιαφέρει το μέλλον της τεχνολογίας;

Επισκεφτείτε το XBLOG.GR για να μείνετε ενημερωμένοι.