Παρά το γεγονός ότι είναι μια σχετικά μικρή αναβάθμιση, το iPhone 5s πουλάει καλύτερα από τον προκάτοχό του, το iPhone 5 δηλαδή.
Τα στατιστικά για τη χρήση του iPhone 5s δεν είναι επίσημα, αλλά βγαίνουν από την Fiksu η οποία είτε το θέλει είτε όχι, ανακατεύεται με τέτοια στατιστικά – είναι η διαφημιστική εταιρία που έχει δημοσιεύει εφαρμογές για τις Coca Cola, Groupon, Zynga, Disney και άλλες εταιρίες, και έτσι βλέπει τι γίνεται με τις λήψεις και τους χρήστες.
Από τα στατιστικά της βλέπουμε πως μέσα σε 69 ημέρες από την αρχική κυκλοφορία του 5s, το 64-μπιτο κινητό έχει μερίδιο 7,98% από όλη τη χρήση των iPhone, ενώ την ίδια περίοδο το 5 είχε 6,49%. Το 5c από την άλλη μεριά αποδεικνύεται ξανά αποτυχία για την Apple με χρήση 2,78% τις ίδιες ημέρες.
Η ίδια εταιρία αποκάλυψε πως υπάρχει ακόμα κόσμος που χρησιμοποιεί iPhone πριν το iPhone 4, οι οποίοι έχουν μερίδιο 2,1%. Τέλος, το iPad Air έχει μερίδιο χρήσης 2,8% μέσα σε 27 ημέρες.