Η Google ανακοίνωσε μία ακόμα εξαγορά, αυτή της εταιρίας spider.io. Η spider.io ήταν μια εταιρία 3 χρονών και θα παρέχει την τεχνολογία της στον κολοσσό του διαδικτύου ώστε να καταπολεμήσουν την απάτη στις διαφημίσεις.
Ο Neal Mohan, αντιπρόεδρος των διαφημίσεων στη Google, ανέφερε σε άρθρο ότι άμεση προτεραιότητά τους είναι να εφαρμόσουν την τεχνολογία της spider.io στην υπάρχουσα πλατφόρμα διαφημίσεών τους. Ο Mohan ελπίζει να βελτιωθούν οι μετρήσεις διαφημίσεων με τον καιρό ώστε οι διαφημιστές να ξέρουν ακριβώς τι γίνεται.
Our immediate priority is to include their fraud detection technology in our video and display ads products, where they will complement our existing efforts.
Η Google δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για την εξαγορά αυτή. Δεδομένου όμως του μεγέθους της Spider.io -αποτελείται από εφτά εργαζόμενους- δεν θα κόστισε και πολλά στην αμερικάνικη εταιρία.
Η Spider.io ιδρύθηκε στο Λονδίνο το 2010 από τον Douglas de Jager, ο οποίος στο παρελθόν είχε ιδρύσει την Byteplay και εξαγοράστηκε από την Zoopla. Η Spider είχε αποκτήσει όνομα από τον Μάρτιο του 2013 όταν αποκάλυψε πως ένα botnet με όνομα Chameleon κόστιζε στους διαφημιστές $6 εκατομμύρια σε κέρδη. Τέτοια botnets λειτουργούν με προσομοίωση κλικ. Διαφημιστές, οι οποίοι νομίζουν πως τα κλικ είναι πραγματικά, χρεώνονται ούτως ή άλλως.