Η OnePlus είναι μια εταιρία φαινόμενο. Ιδρύθηκε πρόσφατα και πουλάει χιλιάδες κινητά OnePlus One με αλλόκοτο τρόπο και με μηδενική διαφήμιση. Αν και ξεκίνησε αργά, τελικά κατάφερε να πουλήσει 500,000 μοντέλα, όπως αποκάλυψε ο συνιδρυτής Carl Pei στο Forbes. Μάλιστα, μέχρι το 2015 σκοπεύουν να έχουν διπλασιάσει τις πωλήσεις του ενός και μοναδικού προϊόντος τους, φτάνοντας το 1 εκατομμύριο One.
Ο Carl Pei μίλησε επίσης και για τη διαφήμιση του OnePlus One. Η εταιρία ξόδεψε το απίστευτο ποσό των… $300 (€240) για να προωθήσει το κινητό της μέσω του Facebook. Αρχικά πειραματίστηκαν με διάφορες διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο, όμως κατάλαβαν ότι έχουν πολλούς χρήστες οι οποίοι προτείνουν οι ίδιοι το κινητό σε φίλους. Έτσι η OnePlus σταμάτησε να ξοδεύει λεφτά για διαφημιστικούς σκοπούς και άφησε να διαδοθεί το One από στόμα σε στόμα.
«All that money was spent experimenting on different types of Facebook ads. We found that we’ve now reached a critical mass of users, and they are helping us spread the word organically. Normally when you launch a product it gets really hot in the first month, and in the second or third month, sales start to drop really fast. For OnePlus, when you look at our internal metrics, our sales just keep growing.»