Η Facebook ανακοίνωσε το Facebook At Work που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν τα δικά τους κοινωνικά δίκτυα για τους εργαζομένους τους. Μέχρι στιγμής η αμερικάνικη εταιρία έχει συνεργαστεί με λίγες εταιρίες για να δοκιμάσουν πρώτες τη νέα υπηρεσία της και δεν έχει γίνει γνωστό πως θα έχει κέρδος.
Το Facebook At Work έχει παρόμοια εμφάνιση με το κανονικό Facebook στο οποίο έχουμε πρόσβαση όλοι και είναι διαθέσιμο σαν εφαρμογή για Android και iPhone. Όλες οι λειτουργίες που γνωρίσαμε στο Facebook είναι διαθέσιμες και στο At Work (όπως News Feed, Groups, Messages και Events), όμως σε αντίθεση με το ‘απλό’, δεν έχει διαφημίσεις και δεν λαμβάνονται δεδομένα από τους χρήστες. Τα μέλη μιας επιχείρησης στο At Work δεν μπορούν να εμφανιστούν σε μέλη που δεν είναι εγγραμμένα και επίσης θα υπάρχει διαχωρισμός των επαγγελματικών με των προσωπικών λογαριασμών.
Ο στόχος της εταιρίας είναι να δημιουργήσει ένα μέσο όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους, κάτι που μπορεί να αυξήσει τη παραγωγικότητα. Αυτό το μέσο έπρεπε να ήταν γνώριμο, όποτε δεν άλλαξαν πολλά στην εμφάνιση και στη λειτουργία.
Παράλληλα, η Facebook ανακοίνωσε την ενσωμάτωση των AMBER Alerts στο κοινωνικό δίκτυο της. Μόλις εφαρμοστούν οι ειδοποιήσεις, οι χρήστες θα ειδοποιούνται για τα χαμένα παιδιά στη περιοχή τους, θα προβάλλονται όλες οι πληροφορίες και μια φωτογραφία του παιδιού, και φυσικά θα υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με τις Αρχές στη περίπτωση που βρεθεί.