Αθήνα, 30 Απριλίου 2015 — Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα μη ελεγμένα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2015, καταγράφοντας σημαντική αύξηση, σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, τόσο σε επίπεδο καθαρών, όσο και σε επίπεδο λειτουργικών κερδών, στα 38,4 δισ. KRW (34,91 εκ. δολάρια ΗΠΑ) και 305,2 δισ. KRW (277,45 εκ. δολάρια ΗΠΑ) αντίστοιχα. Σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών παραμένει σχεδόν αμετάβλητος, στα 13,99 τρισ. KRW (12,72 δισ. δολάρια), καθώς την εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων smartphones έρχεται να αντισταθμίσει η ελαφρά κάμψη των εσόδων από πωλήσεις τηλεοράσεων. Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, το τμήμα ‘LG Mobile Communications’ (Κινητή Τηλεφωνία) της LG καταγράφει την υψηλότερη επίδοση πρώτου τριμήνου από το 2010, οπότε και εμφανίστηκε η πρώτη συσκευή Android της LG. Ενισχυμένη, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, εμφανίζεται και η κερδοφορία της ‘LG Home Appliance & Air Solutions Company’ (Οικιακών Συσκευών & Λύσεων Κλιματισμού).
Ο κύκλος εργασιών της LG Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) εμφανίζεται στα 4,44 τρισ. KRW (4,03 δισ. δολάρια ΗΠΑ) για το πρώτο τρίμηνο του 2015, μειωμένος κατά 5 τοις εκατό σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Το περιθώριο από λειτουργικές δραστηριότητες καταγράφει ελαφρά κάμψη σε σχέση με το αντίστοιχο μέγεθος ένα χρόνο πριν, καθώς η εποχικότητα και η δυσμενής εξέλιξης των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, των εσόδων από πωλήσεις τηλεοράσεων LCD στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης, της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (CIS) και της Λατινικής Αμερικής. Η ενίσχυση της προσπάθειας προώθησης των συσκευών τεχνολογίας 4K Ultra HD και OLED TV, σε συνδυασμό με την αύξηση της ζήτησης τηλεοράσεων στις αγορές της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής, αναμένεται να δημιουργήσει ακόμη καλύτερες προοπτικές για την LG Home Entertainment Company κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Το πρώτο τρίμηνο του 2015 εμφανίζεται ισχυρό για την LG Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία), με τις πωλήσεις smartphones να ανέρχονται στα 15,4 εκ. συσκευές, αυξημένες κατά 26 τοις εκατό σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα περιόδου ύψους 3,6 τρισ. KRW (3,27 δισ. δολάρια ΗΠΑ), αυξημένα κατά 5 τοις εκατό σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2014, ενώ σε επίπεδο λειτουργικού περιθωρίου καταγράφεται βελτίωση τόσο σε ετήσια βάση, όσο και σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο. Στην αγορά της Βόρειας Αμερικής υπάρχει μία εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων, 66 τοις εκατό σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ενώ η παρουσίαση του premium smartphone G Flex2 με τη μοναδική οθόνη τεχνολογίας Plastic-OLED οδήγησε τις πωλήσεις στην εσωτερική αγορά της Κορέας σε επίπεδα 57 τοις εκατό υψηλότερα από την προηγούμενη περίοδο. Η παρουσίαση του LG G4 το δεύτερο τρίμηνο του έτους αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της LG στο premium κομμάτι της αγοράς των smartphones και να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την κερδοφορία.
Τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες της LG Home Appliance Company & Air Solution (Οικιακές Συσκευές & Λύσεις Κλιματισμού) για το πρώτο τρίμηνο ανέρχονται στα 229,3 δισ. KRW (208,45 εκ. δολάρια ΗΠΑ), αυξημένα κατά 9 τοις εκατό σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ το περιθώριο κέρδους ενισχύθηκε στο 5,6 τοις εκατό, κυρίως λόγω της βελτίωσης στο προϊοντικό μίγμα και την κοστολογική δομή. Σε επίπεδων κύκλου εργασιών υπάρχει ελαφρά κάμψη 2 τοις εκατό σε ετήσια βάση, με τα μικτά έσοδα να ανέρχονται σε 4,06 τρισ. KRW (3,69 δισ. δολάρια ΗΠΑ), κυρίως λόγω της ενίσχυσης του ανταγωνισμού στην αγορά της Βορείου Αμερικής και τις δυσμενείς διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών στις αναπτυσσόμενες αγορές. Για το αμέσως επόμενο διάστημα, η LG αναμένει αύξηση στις πωλήσεις κλιματιστικών και ψυγείων, λόγω της εποχικότητας και της ταυτόχρονης παρουσίασης νέων, κορυφαίων προϊόντων.
Στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2015, ενσωματώνονται και τα αποτελέσματα της LG Vehicle Components Company (Εξαρτήματα Οχημάτων), για πρώτη φορά από την ίδρυση της, τον Ιούλιο του 2013. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία καταγράφει κύκλο εργασιών ύψους 382,6 δισ. KRW (347,82 εκ. δολάρια), κυρίως από πωλήσεις προϊόντων ‘car infotainment’, όπως οι λύσεις τηλεματικής και τα συστήματα audio-video πλοήγησης. Παρά τις μικρές λειτουργικές ζημιές των 2,4 δισ. KRW (2,18 εκ. δολαρίων), η LG θα συνεχίσει να επενδύει στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R & D), διατηρώντας την αισιοδοξία ότι η αγορά του car infotainment, των εξαρτημάτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και των διαφόρων άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων για αυτοκίνητα θα ενισχυθεί παράλληλα με την αύξηση της διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των smart cars στην παγκόσμια αγορά.
2015/Q1: Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας
Οι μη ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics για την τριμηνιαία περίοδο έως και την 31η Μαρτίου 2015 έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS). Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατρέπονται σε δολάρια ΗΠΑ με βάση τη μέση τιμή των 90 ημερών για κάθε τρίμηνο: 1.100 KRW ανά USD (2015/Q1).
Συνέντευξη Τύπου και Conference Call
Για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της, η LG Electronics διοργάνωσε συνέντευξη Τύπου στην κορεατική γλώσσα στις 29 Απριλίου 2015, στις 16:00 ώρα Κορέας (KST), στο αμφιθέατρο LG Twin Tower Auditorium (B1 East Tower, 20 Yeoui-daero, Yeongdeungpo-gu, Seoul, Korea). Οι αντίστοιχες παρουσιάσεις έχουν αναρτηθούν στο website της LG Electronics (www.lg.com/global/ ir/reports/earning–release.jsp). Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να επισκεφθούν τη διεύθυνση http://pin.teletogether.com/eng/ και να κάνουν την απαραίτητη προεγγραφή χρησιμοποιώντας τον κωδικό που έχει ήδη δοθεί. Για όσους δεν συμμετείχαν, το conference call θα καταγραφεί σε αρχείο ήχου, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για περίοδο 30 ημερών μετά την ολοκλήρωση της κλήσης. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο αρχείο, καλώντας +82 31 931 3100 και εισάγοντας τον κωδικό 142770# όταν σας ζητηθεί.
Σχετικά με την LG Electronics, Inc.
Η LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη τεχνολογίας και καινοτομίας στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, στην κινητή τηλεφωνία και στις οικιακές συσκευές. Με εργατικό δυναμικό 83.000 ανθρώπους σε 119 χώρες, η LG πέτυχε παγκόσμιες πωλήσεις 55,91 δισ.. USD (59,04 τρισ.εκατομμύρια κορεάτικα γούον KRW) για το 2014. Η LG Electronics αποτελείται από τέσσερις επιχειρησιακές μονάδες: Οικιακή Ψυχαγωγία, Κινητή Tηλεφωνία, Οικιακές Συσκευές & Ενεργειακές Λύσεις, και Εξαρτήματα Οχημάτων. Η LG αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε παραγωγή επίπεδων οθονών τηλεοράσεων, συσκευών κινητής τηλεφωνίας, κλιματιστικών, πλυντηρίων ρούχων και ψυγείων. Η LG είναι επίσημος εταίρος ENERGY STAR για το 2014. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.lgnewsroom.com
Σχετικά με την LG Electronics Hellas
Η LG Electronics Ελλάς, ιδρύθηκε ως θυγατρική εταιρεία το 2002, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής για ακόμη πιο γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη. Στόχος είναι να συνεισφέρει δυναμικά τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά, βασιζόμενη στη μακρόχρονη εμπειρία της εταιρείας, με αρωγούς την τεχνολογική υπεροχή και την έμφαση σε ποιοτικές υπηρεσίες pre- και after sales. Το 2012 η LG Electronics Ελλάς συμπλήρωσε 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, κατά τα οποία είναι πρωτοπόρος σε όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής και έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών και των συνεργατών της. Στη διάρκεια της πορείας της, η εταιρεία έχει παρουσιάσει πολλά νέα προϊόντα, έχει εφαρμόσει νέες τεχνολογίες στην κατασκευή κινητών και ψηφιακών συσκευών και συνεχίζει να ισχυροποιεί την κυρίαρχη θέση της στην εγχώρια αγορά, με την παρουσίαση καινοτόμων καταναλωτικών λύσεων για την οικιακή ψυχαγωγία, τις οικιακές συσκευές και την κινητή τηλεφωνία. Επιπλέον, η LG Electronics Ελλάς προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, καθώς το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ολοκληρώνοντας με επιτυχία συνεργασίες με κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και διεθνείς και εγχώριες τουριστικές μονάδες, προσφέροντας λύσεις με προηγμένα συστήματα HVAC, οθόνες digital signage, ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και προϊόντα φωτισμού LED. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.lg.com/gr, αλλά και το αποκλειστικό www.lg.com/gr/b2b.