Η AOC και η MMD (license partner των οθονών Philips) κατέκτησαν ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά οθονών, χάρη στην καινοτομία των προϊόντων τους και στη συνέπεια στα μεγαλύτερα μεγέθη οθονών. Και οι δύο εταιρίες είναι θυγατρικές της TPV, του κορυφαίου κατασκευαστή οθονών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ενώ το σύνολο της αγοράς οθονών αντιμετωπίζει ακόμα προκλήσεις, η τάση προς τα μεγαλύτερη μεγέθη οθονών είναι αδιάκοπη. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των αναλυτών της Context, οι οθόνες 23” και άνω αναπτύχθηκαν περισσότερο από 12% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι οθόνες AOC και Philips μαζί, ξεπέρασαν σε επιδόσεις την αγορά σε αυτή την κατηγορία με ρυθμό ανάπτυξης άνω του 16% σε ετήσια βάση.
Επίσης τα δύο brands αναπτύχθηκαν επιτυχώς και στο σύνολο της αγοράς οθονών. Το τρίτο τρίμηνο οι AOC και Philips κατέκτησαν μαζί μερίδιο αγοράς κοντά στο 15%, που σημαίνει μια αύξηση μεριδίου περισσότερο από 26%.
«Με τα δύο μας brands, AOC και Philips, εστιάζουμε συνεχώς στην καινοτομία και στις ανάγκες των πελατών μας. Είμαστε ειδικοί στις οθόνες, καθορίζουμε τις τάσεις και βρισκόμαστε πάντα στο προσκήνιο όταν νέες κατηγορίες και λύσεις δίνουν ώθηση στην αγορά. Η 40” 4K οθόνη και άλλα μεγάλα μεγέθη οθονών με QHD και 4K ανάλυση, εργονομικές και φιλικές προς το χρήστη λύσεις είναι μερικά από τα παραδείγματα της βασισμένης στην καινοτομία προσέγγισής μας. Το αποτέλεσμα είναι ένα μερίδιο αγοράς που μας κάνει υπερήφανους και που τονίζει επίσης ότι έχουμε επιλέξει τη σωστή στρατηγική”, αναφέρει ο Thomas Schade, Αντιπρόεδρος στην Ευρώπη για τις AOC και MMD.
Ειδικότερα η Ανατολική Ευρώπη είναι μία ισχυρή κινητήρια δύναμη για την επιτυχή ανάπτυξη των δύο εταιριών. Ενώ μερικές αγορές ακόμα αντιμετωπίζουν προκλήσεις, οι δύο εταιρίες αύξησαν σημαντικά το μερίδιο αγοράς τους από περίπου 18% σε σχεδόν 27%. Η Philips αναπτύχθηκε περισσότερο από 50% και έφτασε το μερίδιο αγοράς της κοντά στο 16%, που την φέρνει στην πρώτη θέση στην αγορά. Η AOC, με αύξηση που ξεπέρασε το 40% το τελευταίο τρίμηνο, κατέκτησε την τρίτη θέση στην αγορά οθονών στην Ανατολική Ευρώπη.
Τέλος, στις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου οι δύο εξειδικευμένες εταιρίες οθονών συνέχισαν την επιτυχημένη ανάπτυξή τους. Οι οθόνες AOC και Philips αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους κατά 8% το τρίτο τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο και ουσιαστικά βρίσκονται στη δεύτερη θέση της αγοράς με μερίδιο πάνω από 20%. Βασικός λόγος για τις άριστες επιδόσεις είναι οι οθόνες Philips που παρουσίασαν αύξηση πάνω από 30% με μερίδιο αγοράς κοντά στο 15%.