Όσοι αγοράσετε κάποιο από τα τελευταία iPhone, ή σκοπεύετε να αγοράσετε ένα στο μέλλον, πρέπει να ξέρετε ότι θα πρέπει να το επισκευάσετε σε ένα εξουσιοδοτημένο service σε περίπτωση βλάβης, διαφορετικά ενδέχεται να σας αχρηστευτεί. Οι κάτοχοι των κινητών της Apple έμαθαν αυτό το γεγονός με τον χειρότερο τρόπο, αφού πρόσφατα έστειλαν το κινητό τους για επισκευή σε ένα ανεπίσημο service, και όταν το έλαβαν και το ενεργοποίησαν έλαβαν το «σφάλμα 53», στη συνέχεια έχασαν όλα τα αρχεία και έμειναν με τη πανάκριβη συσκευή τους κλειδωμένη.
Η Apple επιβεβαίωσε ότι ένας αριθμός χρηστών βίωσε αυτό το πρόβλημα και έδωσε εξηγήσεις. Όπως αποδείχτηκε οι χρήστες αντικατέστησαν το κουμπί home, που λειτουργεί σαν αισθητήρας αναγνώρισης δαχτυλικών αποτυπωμάτων TouchID, με ένα ανεπίσημο. Η Apple έχοντας ενσωματώσει έναν μηχανισμό κλοπής μπορεί να καταλάβει πότε το κουμπί έχει αλλαχτεί και απενεργοποιεί τη συσκευή. Για παράδειγμα, άμα ένας κλέφτης κλέψει το iPhone και διαπιστώσει ότι προστατεύεται από το δαχτυλικό αποτύπωμα του χρήστη δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει το TouchID με ένα νέο και να αποκτήσει πρόσβαση.
Οι κάτοχοι του κινητού προφανέστατα στράφηκαν στα ανεπίσημα ανταλλακτικά ή services για να γλυτώσουν μερικά από τα χρήματα που ζητάει το εξουσιοδοτημένο service της Αpple για την αντικατάσταση. Ουσιαστικά, όμως, τα iPhone αναγνώρισαν ότι τα κουμπιά είναι ανεπίσημα ή προέρχονται από άλλα κινητά και έτσι αχρηστεύτηκαν για λόγους ασφαλείας. Η εταιρία προτείνει στους χρήστες που έλαβαν το σφάλμα 53 να επισκεφτούν το τοπικό εξουσιοδοτημένο service για να βρουν λύση και λέει ότι πρέπει πάντα να πηγαίνουν στα εξουσιοδοτημένα services για επισκευές.