Η BlackBerry κατάφερε να προωθήσει σωστά τη νέα της ναυαρχίδα και να κάνει τα βλέμματα του κόσμου να στραφούν προς αυτήν, ο λόγος φυσικά για το νέο BlackBerry Passport με τον ιδιαίτερο τετράγωνο σχεδιασμό. Ενδεικτικό της επιτυχίας του, είναι το ξεπούλημα όλων των διαθέσιμων αποθεμάτων που είχε τόσο η εταιρία όσο και το Amazon, γεγονός που σε αριθμούς μεταφράζεται σε 200,000 συσκευές μέσα σε δύο μέρες. Έτσι η εταιρία μετά από πολύ καιρό μπορεί να καυχηθεί για κάποια συσκευή της και φυσικά συνταγή που πετυχαίνει δεν την αλλάζεις.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλή της μονάδας συσκευών BlackBerry, Ron Louks, σε συνέντευξή του στο Reuters η εταιρία θα συνεχίσει την στρατηγική της κατασκευής συσκευών με ασυνήθιστο σχεδιασμό, εφόσον οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν θετικά στο Blackberry Passport. Μάλιστα ανέφερε ότι η εταιρία σχεδιάζει να κυκλοφορεί κάθε χρόνο τουλάχιστον μια συσκευή με ιδιαίτερο εξωτερικό σχεδιασμό.
Επίσης, παραδέχτηκε ότι η άσχημη πορεία της εταιρίας τα τελευταία χρόνια ανάγκασε τα στελέχη της να πάρουν δραστικές αποφάσεις για την οικονομική της ανάκαμψη, ενώ άφησε να εννοηθεί ότι ήδη δουλεύουν πάνω σε μια νέα ιδιαίτερη συσκευή, με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας να βλέπουν με καλό μάτι την προώθηση της συγκεκριμένης συσκευής στα καταστήματά τους.
Πηγή: Reuters