Η Facebook δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό το οποίο θα μας επιτρέπει να αγοράζουμε πράγματα από τις επιχειρήσεις χωρίς να φεύγουμε από τον ιστότοπο του κοινωνικού δικτύου.
Το χαρακτηριστικό αυτό ξεκίνησε σιγά-σιγά να γίνεται διαθέσιμο δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν με το πάτημα του κουμπιού “Buy” που εμφανίζεται στα posts στο News Feed ή στις σελίδες των καταστημάτων. Η δοκιμή αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται με λίγους χρήστες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ.
Για όσους ανησυχούν για την ασφάλειά τους, η Facebook Inc. έχει ήδη λάβει μέτρα για να κάνει τις πληρωμές ασφαλέστερες. Μόλις ο χρήστης πατήσει το κουμπί “Buy” θα εμφανιστεί ένα παράθυρο όπου θα του ζητηθεί να επαληθεύσει τη ταυτότητα του, το τόπο διανομής για αποστολή του αντικειμένου και να συμπληρώσει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας, αλλά αυτά τα στοιχεία δεν μοιράζονται στους διαφημιστές ή άλλους χρήστες.
Αν η λειτουργία αγοράς προϊόντων μέσω του Facebook έχει απήχηση, η εταιρία θα τη κάνει διαθέσιμη σε περισσότερες χώρες, ενώ φυσικά δεν θα λείψουν και οι συνεργασίες με περισσότερα καταστήματα.