Όλο και περισσότεροι έφηβοι εγκαταλείπουν το Facebook όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρία iStrategyLabs. Oι νέοι έχουν σταματήσει να βρίσκουν ενδιαφέρουν αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης και έχουν πάψει να το βλέπουν ως ένα απλό μέσο επικοινωνίας.
Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι από το 2011 μέχρι τις αρχές του 2014 έχουν απενεργοποιηθεί περίπου 11 εκατομμύρια λογαριασμοί, από τους οποίους οι 3 εκατομμύρια απώλειες προέρχονται μόνο από την Αμερική. Οι λογαριασμοί αυτοί άνηκαν ως επί το πλείστον σε φοιτητές και μαθητές. Τα αίτια της μεγάλης αποχώρησης είναι οι διαφημίσεις που έχουν πλημμυρίσει το δημοφιλές μέσο κοινωνικό δικτύωσης, οι συχνές αλλαγές στην σελίδα και κυρίως οι διαρροές για προσωπικές πληροφορίες που βγαίνουν συχνά στο φως της δημοσιότητας.
Οι αριθμοί αυτοί έχουν προκαλέσει ανησυχία στην ομάδα του Facebook που πλέον προσπαθούν με άλλους τρόπους να αποσπάσουν την προσοχή του νεανικού κοινού, όπως το Snapchat και το Instagram όπου μπορούν ανώνυμα να ανταλλάσσουν μηνύματα, φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία στην περίπτωση του Snapchat σβήνονται αυτόματα από το κινητό.