Η Facebook τα τελευταία χρόνια ασχολείται με διάφορους κλάδους της τεχνολογίας και της επικοινωνίας αφού έχει προφητεύσει ότι δεν μπορεί να βασίσει το κερδοφόρο μέλλον της μόνο πάνω στο κοινωνικό δίκτυο το οποίο χάνει με τη σειρά του ολοένα και περισσότερο την δημοτικότητά του. Έτσι, οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την εταιρία να δουλεύει πάνω στην δική της μηχανή αναζήτησης, η οποία θα κρατήσει το ενδιαφέρον των χρηστών κοντά στο κοινωνική της δίκτυο και ίσως να κλέψει λίγη από τη μεγάλη δόξα της Google.
Οι πληροφορίες αυτές έχουν ήδη επιβεβαιωθεί από την εταιρία, καθώς όπως ανέφερε εκπρόσωπός της:
Δοκιμάζουμε πιλοτικά ένα νέο τρόπο για να προσθέσετε ένα σύνδεσμο που είναι ήδη δημοσιευμένος στο Facebοοk στις δημοσιεύσεις σας και στα σχόλιά σας.
Οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την επιλογή «Προσθέστε ένα σύνδεσμο» και να επιλέξουν ανάμεσα στις πολυάριθμες δημοσιεύσεις που θα έχει συγκεντρώσει το Facebook και, φυσικά, να τις δημοσιεύσουν. Το γεγονός αυτό θα στερήσει κάποιες αναζητήσεις από την μηχανή αναζήτησης της Google, αφού η αναζήτηση μέσω Facebook θα γίνεται άμεσα και η διαμοίραση των άρθρων γρηγορότερη.
Τέλος, τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα βασίζονται με βάση τη δημοτικότητα μεταξύ των χρηστών, καθώς και τον αριθμό που έχει ένα άρθρο διαμοιραστεί για να γίνεται η αναζήτηση γρηγορότερη.