Το Foursquare έχει αλλάξει δραματικά με τον διαχωρισμό του σε αναζήτηση μαγαζιών και εύρεση φίλων με την εισαγωγή του Swarm. Αν και μέχρι τώρα η Foursquare Labs δεν μας είχε δείξει το ενδιαφέρον της να τα βάλει με την υπηρεσία εύρεσης καταστημάτων Yelp, με τη τελευταία της ανακοίνωση για τον επανασχεδιασμό του Foursquare, μας αποκαλύπτει τις προθέσεις της.
Η εταιρία ανακοίνωσε πως η υπηρεσία Foursquare θα αποκτήσει ένα νέο λογότυπο που θυμίζει τόσο μια καρφίτσα στο χάρτη όσο και έμβλημα κάποιου υπερήρωα. Ο λόγος που επιλέχθηκε αυτό, σύμφωνα με αυτούς, είναι επειδή πάντα πίστευαν πως το Foursquare μας δίνει υπερδυνάμεις για την εξερεύνηση της πόλης μας.
Η ομάδα αποκάλυψε επίσης την επανασχεδιασμένη εφαρμογή της υπηρεσίας. Όπως μπορούμε να δούμε από τις τρεις εικόνες που βγήκαν στην δημοσιότητα, η νέα εφαρμογή δεν θυμίζει σε πολλά την τωρινή. Με το άνοιγμά της υπάρχει η καρτέλα αναζήτησης καταστημάτων, και μπορούμε να πλοηγηθούμε στις κατηγορίες για να βρούμε ένα κατάστημα της αρεσκείας μας. Με το πάτημα στο μέρος που βρήκαμε μπορούμε να δούμε το μενού του, να κάνουμε κράτηση, να δούμε που βρίσκεται στο χάρτη και γενικά έχουμε όλες τις συνηθισμένες ενέργειες. Μπορούμε να παρατηρήσουμε πως έχουν ρίξει βάρος στις εικόνες και στην απλοποίηση των μενού.
Το πιο χαρακτηριστικό στην νέα έκδοση της εφαρμογής του Foursquare είναι το γεγονός πως έχει σχεδόν εξασφαλιστεί το κουμπί check-in. Το μόνο μέρος που το βρίσκουμε είναι στη σελίδα του μαγαζιού και με το πάτημα του μας ανοίγει την εφαρμογή Swarm. Η εταιρία θέλει να καταλάβουμε πως το Swarm είναι πλέον η εφαρμογή για να check-ins και εύρεση φίλων.
Η νέα έκδοση θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο.