Το τέλος του Αυγούστου έφερε και το τέλος ενός χαρακτηριστικού του Google που ανέβαζε την επισκεπτιμότητα στα sites: το Google Authorship. Το χαρακτηριστικό αυτό το εισήγαγε η Google μέσα στο 2011 και εμφάνιζε το λογαριασμό στο Google+ του συντάκτη ή του ιδιοκτήτη ενός site δίπλα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Όταν ένας χρήστης έκανε αναζήτηση, δίπλα στα αποτελέσματα το Google έβαζε την εικόνα προφίλ του συντάκτη/ιδιοκτήτη, το όνομά του και τον αριθμό των ατόμων που τον είχαν σε κύκλο στο Google+. Σαφώς, απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει αυτό ήταν το άτομο να έχει προφίλ στο Google+.
Το Google Authorship βοηθούσε στο SEO (Search engine optimization) γιατί εμφάνιζε πρώτα τα sites τα οποία είχαν συνδεθεί με το άτομο στο Google+. Παρόλα αυτά, ο John Mueller (Webmaster Trends Analyst της εταιρίας) στον λογαριασμό του στο κοινωνικό δίκτυο της Google έκανε γνωστό πως το χαρακτηριστικό αυτό δεν υποστηρίζεται πλέον. Ο λόγος; Σύμφωνα με τον John, οι πληροφορίες για τον ιδιοκτήτη αποσπούσαν την προσοχή των χρηστών και δεν ήταν τόσο χρήσιμες όσο πίστευαν.
Το χαρακτηριστικό παρόλο που ακούγεται χρήσιμο, δεν είχε καλή υλοποίηση. Για την ενσωμάτωσή του, ο ιδιοκτήτης έπρεπε να κάνει προφίλ στο Google+, να ανεβάσει μια καλή φωτογραφία προφίλ, να συνδέσει το website του μέσω του Google+, να επιβεβαιώσει ένα email και, τέλος, έπρεπε να ενσωματώσει έναν κώδικα στη ιστοσελίδα του. Ακόμα και αν το έκανε αυτό, το Google υπήρχε περίπτωση να μην εμφανίσει το προφίλ του στα αποτελέσματα αναζήτησης – είτε επειδή δεν το θεώρησε χρήσιμο είτε επειδή απλά δεν είχαν γίνει οι αλλαγές στην υπηρεσία της Google. Σε μερικές περιπτώσεις χρειαζόταν πάνω από χρόνος για να εμφανίσει το Google τις πληροφορίες στα αποτελέσματα.
Όπως και να χει, το Google Authorship αποτελεί παρελθόν και όλα τα sites ήδη εμφανίζονται όμοια.