Η PayPal, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου που ανήκει στην eBay, πρόσθεσε ένα δεύτερο “P” στο λογότυπό της για να σταματήσει τη σύγχυση που υπήρχε με το μονό “P” που έμοιαζε με σύμβολο για… πάρκινγκ.
Το νέο λογότυπο, σχεδιασμένο από την fuseproject, θα είναι πιο ευανάγνωστο και αναγνωρίσιμο από το προηγούμενο λογότυπο της εταιρείας που ανανεώθηκε για τελευταία φορά το 2007.
Ο Πρόεδρος της PayPal, David Marcus, είπε πως η εταιρία είχε εφαρμόσει τόσες πολλές νέες υπηρεσίες κατά τα τελευταία δύο χρόνια, με τελευταίο το site για κινητά, που ο καιρός τώρα έμοιζε κατάλληλος για να επανα-συστήσουν την εταιρία στους πελάτες.
Τόσο οι εφαρμογές της εταιρίας, όσο και το site, έχουν ήδη ανανεωθεί για να έχουν το νέο λογότυπο.