Η Yahoo δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που αποκλείει τη πρόσβαση του χρήστη στα emails του αν χρησιμοποιεί ad blocker. Με αυτό το τρόπο οι χρήστες για να έχουν πρόσβαση στο Yahoo Mail θα πρέπει να απενεργοποιήσουν το πρόσθετο που μπλοκάρει τις διαφημίσεις -ή τουλάχιστον να σταματήσουν τη λειτουργία του στις σελίδες του Yahoo- και κατά συνέπεια θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις και θα αυξηθούν τα κέρδη της εταιρίας.
Αυτή τη στιγμή η λειτουργία δοκιμάζεται σε λίγους χρήστες στις Η.Π.Α. και εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα:
«Ωχ… Δεν είμαστε σε θέση να σας εμφανίσουμε το Yahoο Mail. Παρακαλούμε να απενεργοποιήσετε το Ad Blocker για να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το Yahoο Μail.»
Στο Bits Blog της New York Times, η εκπρόσωπος της εταιρίας Anne Yeh δήλωσε:
«Στη Yahoo, αναπτύσσουμε συνεχώς και δοκιμάζουμε νέα προϊόντα. Αυτή είναι μια δοκιμή που τρέχει για ένα μικρό αριθμό χρηστών του Yahoo Mail στις Η.Π.Α.»
Η Yahoo είναι η πρώτη μεγάλη εταιρία που δοκιμάζει τον αποκλεισμό των χρηστών της αν χρησιμοποιούν ad blocker και έχει ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά το εφαρμόσουν παγκοσμίως. Αν το εφαρμόσουν σημαίνει ότι έτσι έχουν περισσότερα κέρδη και ίσως άλλες εταιρίες ακολουθήσουν το παράδειγμά της.