Η Yahoo αποκάλυψε το νέο της λογότυπο, σε μία προσπάθεια της CEO της εταιρίας, Marissa Mayer, να ανανεώσει την εταιρία.
Το νέο λογότυπο είναι πιο απλό το προηγούμενο, ενώ υπάρχει ακόμα και το θαυμαστικό στο τέλος. Επίσης από μοβ, το χρώμα που επιλέχθηκε για τα γράμματα είναι το μπλε. Φυσικά, και η γραμματοσειρά είναι και αυτή αλλαγμένη και μπορούμε να πούμε πως είναι το αντίθετο από την τάση του 2013 για επίπεδο σχεδιασμό (flat). Επίπεδο σχεδιασμό έχουν αρκετά sites και έχει υιοθετήσει η Apple το flat design στο iOS 7 και η Microsoft σε όλα τα νέα προϊόντα της.
Για να καταλήξουν στο λογότυπο χρειάστηκαν 30 ημέρες, και η εταιρία ανέβασε το παρακάτω βίντεο για το πως το σχεδίασαν από την αρχή.