Σε μια προσπάθειά της να προωθήσει τις υπηρεσίες της, η Yahoo καταργεί σιγά-σιγά την είσοδο στις υπηρεσίες της μέσω Google και Facebook λογαριασμών. Από τώρα όλοι οι χρήστες θα πρέπει να έχουν ή να αποκτήσουν ένα λογαριασμό γνωστό ως Yahoo ID. Η εταιρία λέει πως αυτή η κίνηση θα προσφέρει “τη καλύτερη εξατομικευμένη εμπειρία για όλους.” Η είσοδος μέσω τρίτων δικτύων αρχικά λανσαρίστηκε το 2010 από τη προηγούμενη CEO (Carol Bartz) αλλά μέσα σε λίγο καιρό (δεν ανακοινώθηκε πότε ακριβώς) θα καταργηθεί αναγκάζοντας τους χρήστες να θυμηθούν τους παλιούς λογαριασμούς τους ή να δημιουργήσουν νέους ώστε να συνδέονται σε Flickr και Tumblr.