Λογότυπο Tech Community

Tech Community

www.techcommunity.gr

Tech Community

Tech Community


Οι εφαρμογές μας

Σχετικά με εμάς

Η ομάδα μας

Επικοινωνία/Contact

Οι διαρροές μας

Ανατροφοδότηση/Feedback

Όροι χρήσης


© 2009 - 2012

Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος · Λογότυπα, επωνυμίες, εμπορικά σήματα και γνωρίσματα ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες.

Ένα έργο της ομάδας Eeriee, φτιαγμένο με WordPress και πολύ αγάπη.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε μέσα στο 2012.
Οι πληροφορίες μπορεί να είναι ανακριβείς, να μην ισχύουν πλέον ή να υπάρχουν προβλήματα στη σελίδα αυτή. Παρακαλούμε κάντε αναζήτηση αυτό που ψάχνετε με τη φόρμα αναζήτησης για να διαβάσετε τα τελευταία νέα αν δεν ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο.

Η RIM Κρύβεται Πίσω Από Τη Καμπάνια “Wake Up”

Η RIM παραδέχτηκε ότι αυτή έκανε τη καμπάνια “Wake Up” στην Αυστραλία, και όχι η Samsung που πιστεύαμε στην αρχή.

Wake up

Όταν πρωτοείδαμε την είδηση όλοι νομίζαμε ότι η Samsung το έκανε αυτό επειδή σε 2 μέρες θα ανακοινώσει το πολυαναμενόμενο Galaxy S3. Όμως μετά από λίγες μέρες το ανρήθηκε αυτό, και τώρα ήρθε η RIM να ανακοινώσει το παρακάτω:

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως η καμπάνια “Wake Up”, που περιελάμβανε πλήθος δραστηριοτήτων σε Σίδνεϊ και Μελβούρνη, δημιουργήθηκε από την RIM Australia.

Φαίνεται ότι η RIM δεν παρατάει εύκολα τα όπλα της και θέλει η άφιξη του BlackBerry 10 να είναι ξεχωριστή. Έτσι και αλλιώς αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Ldq2tNLRDwA&w=580&h=325]

Πηγή

Μοιράσου το με τους φίλους σου: