Η ετήσια έρευνα BrandZ από το πρακτορείο ερευνών αγοράς Millward Brown ονόμασε την Apple κορυφαία μάρκα στο κόσμο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Η λίστα BrandZ αναφέρει ότι το εμπορικό σήμα της Apple για το 2012 είναι λίγο κάτω από τα $183 δισεκατομμύρια, που αντιπροσωπεύει το 19% από έτος-σε-έτος αύξηση.
Η Apple βρίσκονται στη κορυφή της λίστας των 10 καλύτερων, στην οποία μόνο οι Coca-Cola, McDonalds και Marlboro δεν είναι εταιρίες τηλεπικοινωνιών ή τεχνολογίας.
Άλλες αξιοσημείωτες αλλαγές στο top 100 περιλαμβάνουν την Facebook, της οποίας η δημόσια εγγραφή φέτος βοήθησε να πηδήσει μέχρι και 16 θέσεις για να φθάσει στον αριθμό 19 στον κατάλογο, ενώ η αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος της έφτασε τα $33 δισεκατομμύρια.
Οι μόνοι άλλοι κατασκευαστές smartphone στον κατάλογο είναι η Samsung και η Sony, οι οποίοι κατατάσσονται 55η και 86η, αντίστοιχα. Ο πλήρης κατάλογος μπορεί να βρεθεί εδώ, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη μελέτη BrandZ είναι σε αυτή τη σελίδα.