Η Facebook αποφάσισε να ανανεώσει το λογότυπό της για να το κάνει -πιο- ευδιάκριτο στις μικρές φορητές συσκευές με χαμηλή ανάλυση οθόνης. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια αλλαγή στη γραμματοσειρά του λογότυπου η οποία πλέον είναι πιο λεπτή και επίσης το “a” έγινε σαν το ελληνικό. Ο Josh Higgins που εργάζεται στην εταιρία δήλωσε στο Brand New ότι σκοπός τους ήταν να εκσυγχρονιστεί και να γίνει πιο φιλικό. Κοίταξαν πολλές εναλλακτικές αλλά κατέληξαν σε αυτό. Το νέο λογότυπο θα εφαρμοστεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ το εικονίδιο των εφαρμογών και το favicon των ιστοσελίδων θα παραμένουν τα ίδια.