Η Apple και η Google κατάφεραν για άλλη μια φορά να φτάσουν στη κορυφή της λίστας της Interbrand με τις πιο πολύτιμες μάρκες. Η λίστα «Best Global Brands» του 2015 δείχνει ότι οι εταιρίες τεχνολογίας συνεχίζουν να κυριαρχούν, με τη πρώτη δεκάδα να αποτελείται κυρίως από αυτές.
Οι ειδικοί υπολογίζουν ότι το brand της Apple έχει αξία $170 δις, ενώ της Google έχει $120 δις – οι αριθμοί αυτοί δείχνουν αύξηση 43% και 12% αντίστοιχα για κάθε brand. Η εκτίμηση βασίζεται στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας, στην ικανότητα της μάρκας να επηρεάσει τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν και μέχρι πόσο η επωνυμία μπορεί να επηρεάσει τη τιμή (να κάνει το προϊόν ακριβότερο).
Η Microsoft ‘έκλεψε’ από την IBM τη τέταρτη θέση, η Samsung παρέμεινε στην έβδομη, και η Amazon από τη 15η θέση έφτασε στη 10η. Οι υπόλοιπες μάρκες μέσα στη πρώτη δεκάδα είναι οι Coca-Cola (3η), Toyota (6η), General Electric (8η) και McDonald’s (9η).
Η Lenovo κατάφερε να μπει στη λίστα της Interbrand, εξασφαλίζοντας την 100η θέση, και η PayPal κατάφερε και έφτασε στην 97η. Οι Nokia και Nintendo δεν κατάφεραν να μπουν στη λίστα. Η Facebook βρέθηκε στην 23η θέση και η Volkswagen έπεσε από την 31η στην 35η, χάνοντας το 9% της αξίας της (πιθανόν μετά το μεγάλο σκάνδαλο).