Η Apple την Δευτέρα 2 Ιουνίου ανακοίνωσε μια νέα τεχνολογία που θα βοηθήσει τα παιχνίδια φορητών συσκευών να τρέχουν ομαλά και με γραφικά σε επίπεδα κονσολών. Ονομάζεται Apple Metal.
Το Metal API επιτρέπει στα παιχνίδια να τρέχουν καλύτερα από ότι με το OpenGL, σύμφωνα με τον Craig Federighi, ο ανώτερος αντιπρόεδρος στο τμήμα λογισμικού της Apple, ο οποίος μίλησε στη σκηνή του συνεδρίου Worldwide Developers Conference 2014. Τα κινητά και τα tablets χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια για τα γραφικά ώστε να αποδίδουν καλύτερα.
Το χαρακτηριστικό Metal θα λανσαριστεί μαζί με το iOS 8 αργότερα αυτό το έτος, και έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει με τα A7 chips που βρίσκουμε στα τελευταία iPhone και iPad. Η εταιρία δουλεύει μαζί με τις εταιρίες παιχνιδιών Crytek, Unity, Electronic Arts και Epic Games για το project.
We're so excited about bringing Metal to our developers with iOS 8! #WWDC14 #unity3d
— Unity Technologies (@unity3d) June 2, 2014
Ο ιδρυτής της Epic Games, Tim Sweeney, ανέβηκε στη σκηνή του WWDC και παρουσίασε ένα demo βασισμένο στη μηχανή γραφικών Unreal Engine 4, που ονομάζεται Zen Garden. Το app θα γίνει διαθέσιμο δωρεάν στο App Store όταν το iOS 8 κυκλοφορήσει.
Η Epic είπε επίσης ότι θα κάνει τον κώδικα του Metal διαθέσιμο στο Unreal Engine 4 για τους προγραμματιστές μετά το λανσάρισμα του iOS 8 beta.