Μια νέα κίνηση της Facebook βγάζει ξανά στην επιφάνεια τις σκέψεις της εταιρίας για μηνύματα με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια ζωής. Μετά την δημιουργία του Slingshot που αποτελεί τον ανταγωνιστή του Snapchat και ακολουθεί παρόμοια πολιτική μηνυμάτων, το Facebook προχωράει στην προσθήκη μιας νέας λειτουργίας που αφορά την χρονική διάρκεια που θα εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα έκανε αρχικά την εμφάνισή της σε κάποιους χρήστες iOS συσκευών και τους έδωσε την επιλογή να προγραμματίζουν εκείνοι την ώρα που θα βρίσκονται εκτεθειμένες προς προβολή οι δημοσιεύσεις τους. Με το πέρας της χρονικής διάρκειας αυτές διαγράφονται αυτόματα. Η προθεσμία επιλέγεται από τον χρήστη ανάμεσα σε κάποιες προεπιλεγμένες επιλογές που καλύπτουν το χρονικό διάστημα μεταξύ μιας ώρας μέχρι επτά ημερών. Τα αποτελέσματα της δοκιμής θα βοηθήσουν την εταιρία να κρίνει αν θα το καθιερώσει ευρέως.