Η τελευταία εξαγορά της IBM είναι η γνωστή υπηρεσία για ζωντανή μετάδοση βίντεο στο Διαδίκτυο Ustream. Η εταιρία θα χρειαστεί τη τεχνογνωσία και το όνομα της υπηρεσίας για να προωθήσει το νέο τμήμα Cloud Video Services Unit.
Το Ustream βρίσκεται σε λειτουργία από το 2007 και προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να μεταδώσουν live βίντεο στο Διαδίκτυο. Μερικοί από τους πελάτες της περιλαμβάνουν το κανάλι The Discovery Channel, τη Facebook, τον αμερικάνικο οργανισμό NASA, τη Nike και τη Samsung. Η εταιρία έχει έδρα στο Σαν Φρανσίσκο και πλέον θα ανήκει στο νέο τμήμα της IBM, για το οποίο η εταιρία αγόρασε και άλλες παρόμοιες εταιρίες, όπως τη Clearleap.
Η αμερικάνικη εταιρία υπολογίζει ότι οι οι υπηρεσίες βίντεο που βασίζονται στο cloud θα έχουν μεγάλη ζήτηση μέσα στο 2016 και τα έσοδα από αυτές θα αγγίξουν τα $105 δισεκατομμύρια. «Τα βίντεο έχουν γίνει ένας πρώτης τάξεως τύπος δεδομένων στις επιχειρήσεις που απαιτούν ταχεία απόδοση και ισχυρό analytics που επιτρέπει στους πελάτες να λαμβάνουν ουσιαστικές πληροφορίες,» είπε ο IBM Cloud Senior Vice President Robert LeBlanc σε μια δήλωσή του.
Το νέο τμήμα με cloud video θα έχει για Γενικό Διευθυντή τον Braxton Jarratt, πρώην Διευθύνων Σύμβουλο της Clearleap, την οποία η IBM εξαγόρασε τον Δεκέμβριο. Μαζί με τις Ustream και Clearleap, στο τμήμα μεταφέρεται και περιουσία του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της εταιρίας (που περιλαμβάνει από περισσότερες από 1,000 πατέντες για το cloud video), η εταιρία που ασχολείται με την αποθήκευση Cleversafe (αποκτήθηκε τον Οκτώβριο) και η Aspera (αποκτήθηκε το 2013) που ασχολείται με τη μετάδοση δεδομένων στο cloud.
Οι οικονομικοί όροι των εξαγορών δεν αποκαλύφθηκαν. Ωστόσο το περιοδικό Fortune αναφέρει ότι γιατί την UStream ξόδεψαν περίπου $130 εκατομμύρια.
Στόχος της IBM είναι να προσφέρει λύσεις για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τις εταιρίες να χειριστούν καλύτερα τα δεδομένα των βίντεο τους. Η αποθήκευση των βίντεο δεν αποτελεί πρόβλημα, αλλά η διαχείριση των δεδομένων τους είναι, σύμφωνα με τη Διευθύνων Σύμβουλο Ginny Rometty της εταιρίας. Οπότε αυτό που θέλουν να κάνουν είναι να καταστήσουν τα δεδομένα των βίντεο το ίδιο διαχειρίσιμα και εύκολα στην αναζήτηση με άλλους τύπους δεδομένων και να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις.