Η LG Electronics ανακοίνωσε πως το χαρακτηριστικό Knock Code του επιτυχημένου LG G2 έρχεται και στα κινητά της σειράς L Series III.
Το ‘knockάρισμα’ για όσους δεν το γνωρίζουν είναι η δυνατότητα για ξεκλείδωμα του κινητού ‘χτυπώντας’ το. Μια ακολουθία «χτυπημάτων» που μπορεί να αποτελείται από 2 έως 8 χτυπήματα, επιτρέποντας έτσι πάνω από 80.000 πιθανούς συνδυασμούς. Το Knockάρισμα μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σημείο της οθόνης, οπότε ο χρήστης μπορεί να ξεκλειδώνει το κινητό του ακόμα και με κλειστά μάτια.
Το Knock Code θα είναι σύντομα διαθέσιμο μέσω αναβάθμισης στα L40, L70, L90 και σε κάποια από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα smartphones της LG, συμπεριλαμβανομένης της σειράς G.
[showhide type=”pressrelease”]Αθήνα, 15 Απριλίου 2014 — Η LG Electronics, μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του LG G2, το οποίο βραβεύτηκε ως το καλύτερο κινητό για το 2013, μεταφέρει τον μοναδικό τρόπο ενεργοποίησης της οθόνης του και στη νέα βασική σειρά L Series III, δίνοντας σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές την ευκαιρία να knockάρουν και να ζήσουν την εμπειρία, μέσω των νέων μοντέλων L40, L70 και L90.
To knockάρισμα – ή όπως επίσημα ονομάζεται Knock Code™- ήρθε για να αλλάξει σημαντικά το τοπίο στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και στον τρόπο ανοίγματος και ξεκλειδώματος της οθόνης των smartphones, εξασφαλίζοντας στο χρήστη ένα πραγματικά ανώτερο επίπεδο ασφάλειας.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να «knockάρει» στην οθόνη τον προσωπικό του συνδυασμό – μια ακολουθία «χτυπημάτων» που μπορεί να αποτελείται από 2 έως 8 χτυπήματα, επιτρέποντας έτσι πάνω από 80.000 πιθανούς συνδυασμούς! Tο Knockάρισμα μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σημείο της οθόνης, οπότε ο χρήστης μπορεί να ξεκλειδώνει το κινητό του ακόμα και με κλειστά μάτια, ενώ η αντιγραφή ή υποκλοπή του προσωπικού κωδικού είναι ουσιαστικά αδύνατη.
Το Knock Code™ θα είναι σύντομα διαθέσιμο μέσω αναβάθμισης και σε κάποια από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα smartphones της LG, συμπεριλαμβανομένης της σειράς G.
Το knockάρισμα έχει αποκτήσει ήδη πολλούς φανατικούς φίλους, ενώ αποτελεί το κύριο θέμα καμπάνιας της LG σε πολλά διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας και βασική έμπνευση για μια σειρά από προωθητικές ενέργειες, που ακολουθούν σύντομα.[/showhide]