Τη Logitech τη γνωρίζετε χάρη στα εξαιρετικά της προϊόντα, όμως τώρα μπορείτε να τη φωνάζετε Logi. Η εταιρία τους τελευταίους μήνες πραγματοποίησε κάποιες αλλαγές που θα φρεσκάρουν την εικόνα της και αυτές οδήγησαν στο μεγαλύτερο re-branding που έχει κάνει.
Όπως αναφέρει η Αντιπρόεδρος του τμήματος branding της Logitech, Charlotte Johs, η λέξη τεχνολογία δεν σημαίνει τίποτα πλέον, επειδή η τεχνολογία ουσιαστικά υπάρχει παντού. «Τεχνολογία είναι στον αέρα που αναπνέεις… Είναι στα ρούχα σου…» Για αυτό το λόγο δεν είχε νόημα να συμπεριληφθεί στο ανανεωμένο brand. Το αντίστοιχο πράγμα είχε κάνει και ο Steve Jobs πριν από μερικά χρόνια, όταν μετονόμασε την Apple Computers Inc. σε σκέτο Apple Inc.
Το νέο λογότυπο της Logitech είναι πολύχρωμο, όπως και αυτό της επωνυμίας Logi. Έχει, επίσης, αλλαχτεί και η γραμματοσειρά με μία πιο έντονη που πιθανότατα έχει σχεδιαστεί από τους γραφίστες της εταιρίας αποκλειστικά για το λογότυπο.
Να σημειώσουμε ότι η εταιρία δεν θα αλλάξει όνομα, θα παραμείνει η Logitech International S.A., όμως θα αρχίσει να πουλάει προϊόντα με την επωνυμία Logi επάνω τους. Το design έγινε η προτεραιότητα της Logitech και για αυτό προσέλαβε τον πρώτο Chief Design Officer στην ιστορία της, Alastair Curtis.