Ο Sean D’Arcy, ο υπεύθυνος για τη διαφήμιση της Opera, ανακοίνωσε ένα μεγάλο re-branding της εταιρίας το οποίο περιλαμβάνει νέο λογότυπο. Το νέο λογότυπο παραμένει κόκκινο αλλά το χαρακτηριστικό «O» έχει γίνει τρισδιάστατο. Σύμφωνα με τον ίδιο, το νέο λογότυπο «συμβολίζει μια πύλη που οδηγεί σε περισσότερα: περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερες ανακαλύψεις, περισσότερες απαντήσεις, περισσότερη επικοινωνία, περισσότερη διασκέδαση, μεγαλύτερη εξοικονόμηση δεδομένων, περισσότερο από τη ζωή – ό,τι ψάχνετε στο Διαδίκτυο, ο Opera σας βοηθά να κάνετε περισσότερα!»
Παράλληλα, η εταιρία που μέχρι σήμερα ονομαζόταν «Opera Software» τώρα θα λέγεται σκέτο «Opera.» Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση, ξεκίνησαν παρέχοντας έναν browser αλλά τώρα προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες και το ανανεωμένο brand θα αντικατοπτρίζει αυτό. Η εταίρια πέρα από τον ομώνυμο φυλλομετρητή διαθέτει και το Opera Mediaworks, μια υπηρεσία διαφημίσεων για πολλαπλές συσκευές με εκατομμύρια χρήστες, την VPN υπηρεσία SurfEasy και εξαγόρασε επίσης την Bemobi, μια συνδρομητική υπηρεσία για premium apps.
Η εταιρία έχει ήδη αρχίσει να χρησιμοποιεί το νέο λογότυπο και πρώτα θα ανανεωθεί το Opera Mini για iOS για να το αποκτήσει.