Το Apple Watch είναι μια νέα σημαντική σελίδα για την Apple και όπως είναι φυσικό τα κέρδη και η ώθηση που θα έδινε αυτό το προϊόν στην εταιρία προμηνύονταν τεράστια. Το πρώτο πολυαναμενόμενο έξυπνο ρολόι της εταιρίας λοιπόν, ξεκίνησε με όλα τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του και οι πωλήσεις του την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας θα χαρακτηρίζονταν παραπάνω από ικανοποιητικές.
Ωστόσο στην πορεία το Apple Watch δεν έπεισε τους υποψήφιους αγοραστές, τουλάχιστον αυτό μαρτυράνε οι αριθμοί, αφού έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Slice Intelligence έδειξε ότι υπάρχει πτώση των πωλήσεων έως 90% από την πρώτη εβδομάδα. Την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του στις αγορές πούλησε 1,5 εκατομμύρια κομμάτια ή αλλιώς 200.000 ρολόγια την ημέρα. Αργότερα όμως οι πωλήσεις πήραν την κατηφόρα, με 20,000 πωλήσεις την ημέρα στις ΗΠΑ, με κάποιες μέρες μάλιστα να πωλούνται μόλις 10,000 ρολόγια.
Το πρώτο σε πωλήσεις Apple Watch είναι φυσικά το οικονομικότερο Apple Watch Sport, ενώ λιγότεροι από 2.000 είναι αγοραστές της έκδοσης των 10.000 δολαρίων Apple Watch Edition. Η κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων πιθανότατα οφείλεται στην τόσο υψηλή για αυτήν την αγορά τιμή, την στιγμή μάλιστα που οι προτάσεις πολλών αντίπαλων εταιριών διαθέτουν ωραίο σχεδιασμό, κορυφαία υλικά κατασκευής και ικανοποιητικά τεχνικά χαρακτηριστικά με πολύ λιγότερα χρήματα από όσο κοστίζει η πρόταση της Apple.