Η Sony είναι μια εταιρία τεχνολογίας που για πολλά χρόνια κυριαρχούσε στον τομέα της και αναμφίβολα με τις δημιουργίες της συνέδραμε μεγάλη επιρροή στα τεχνολογικά δρώμενα. Το έτος ίδρυσης της ιαπωνικής εταιρίας χρονολογείται στο μακρινό 1946 και το γνωστό σε όλους λογότυπό της, δεν έχει σταματήσει από τότε να αποπνέει σεβασμό.
Ωστόσο κάποτε, η εταιρία αποφάσισε πως είχε έρθει η στιγμή να ανανεώσει το λογότυπό της και έτσι το 1981 έθεσε έναν διαγωνισμό με την ονομασία “Sony International Logotype Design”, όπου ο καθένας θα μπορούσε να καταθέσει την δική του σχεδιαστική πρόταση στην ονομασία “Sony”. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 30.000 και μόλις οι 59 από αυτές έφτασαν στο τελικό στάδιο επιλογής. Ωστόσο τα σχέδια που είχαν οι άνθρωποι της εταιρίας στα χέρια τους ήταν -το λιγότερο- απογοητευτικά και κακόγουστα με τον συνιδρυτή της εταιρείας, Masaru Ibuka, να δηλώνει ότι “κανένα από τα σχέδια δεν ήταν καλύτερο από το αρχικό”.
Κάπως έτσι η ιδέα για επανασχεδιασμό του λογότυπου έκανε φτερά και αφού η εταιρία με μια λιτή της ανακοίνωση στους Times ευχαρίστησε όλους όσους συμμετείχαν στην προσπάθεια, έκλεισε δηλώνοντας ότι μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή στο μέλλον που θα αποφασιστεί να γίνει κάποια αλλαγή, το λογότυπο παραμένει ίδιο.
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε την σχετική ανακοίνωση και τα τρία λογότυπα που κατάφεραν να μπουν στην τελική φάση. Όπως βλέπετε και εσείς, το να μην αλλάξει τότε το λογότυπό της, ήταν από τις πιο σωστές αποφάσεις της εταιρίας…