Η Apple έκλεισε μια σημαντική συνεργασία με την IBM η οποία θα αναλάβει να προωθήσει τις συσκευές με iOS στις επιχειρήσεις. Η πρώτη θα δώσει το hardware και η δεύτερη θα ενσωματώσει το λογισμικό της ώστε να προτιμήσουν τα iPhone και iPad οι επαγγελματίες.
Σε αυτή τη συνεργασία η Apple συμφώνησε να παρέχει στις επιχειρήσεις ένα πρόγραμμα σαν το AppleCare, ώστε όταν αυτές αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα στις συσκευές τους να απευθύνονται στο service της εταιρίας που θα είναι ανοιχτό 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η IBM από την άλλη μεριά θα αναπτύξει περισσότερες από 100 εφαρμογές, εργαλεία επιχειρησιακού επιπέδου και cloud υπηρεσίες (όπως για διαχείριση συσκευών, ασφάλεια, BYOD και στατιστικά) για να τα προσφέρει στα iPhone και iPad. Αυτές οι εφαρμογές θα προσφέρονται προ-εγκατεστημένες όταν παραδίδονται στην επιχείρηση, ανάλογα τις απαιτήσεις της.
Ο Tim Cook στο CNBC είπε:
Ερχόμαστε από τότε που ήμασταν ανταγωνιστές πριν από 30 χρόνια στο σήμερα που συμπληρώνουμε η μία την άλλη με εκπληκτικό τρόπο, και νομίζω ότι οι άνθρωποι που θα επωφεληθούν περισσότερο είναι οι πελάτες μας στην αγορά των επιχειρήσεων, που μπορούν να είναι περισσότερο παραγωγικοί καθώς τρέχουν τις επιχειρήσεις τους.
Η κίνηση αυτή είναι μια μικρή νίκη για την Apple, αφού όταν οι Google με το Android L και Microsoft με τα Windows Phone 8 προσπαθούν να τα κάνουν φιλικά προς τις επιχειρήσεις, αυτή ήδη θα ξεκινήσει να παραδίδει τα προϊόντα της σε αυτές.