Λογότυπο Tech Community

Tech Community

www.techcommunity.gr

Tech Community

Tech Community


Οι εφαρμογές μας

Σχετικά με εμάς

Η ομάδα μας

Επικοινωνία/Contact

Οι διαρροές μας

Ανατροφοδότηση/Feedback

Όροι χρήσης


© 2009 - 2014

Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος · Λογότυπα, επωνυμίες, εμπορικά σήματα και γνωρίσματα ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες.

Ένα έργο της ομάδας Eeriee, φτιαγμένο με WordPress και πολύ αγάπη.

Το Facebook Πειραματίζεται Με Τους Χρήστες Του, Τί Απαντάει

Facebook

Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη ότι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο, το Facebook, πραγματοποίησε ψυχολογικό πείραμα στους χρήστες του, εν αγνοία τους. Το γεγονός βγήκε στη δημοσιότητα, αφού το μήνα αυτόν αποκαλύφθηκαν τα αποτελέσματα του πειράματος, προκαλώντας κύμα αντιδράσεων. Οι πληροφορίες λένε ότι η εταιρία του Mark Zuckerberg συνεργάστηκε με τα Cornell University και UC San Francisco, για τη πραγματοποίηση ενός κοινωνικού-ψυχολογικού πειράματος, που υλοποιήθηκε πάνω σε 689,003 αγγλόφωνους χρήστες.

Το πείραμα πραγματοποιήθηκε το 2012 και διάρκεσε μια εβδομάδα. Το θέμα του πειράματος ήταν αυτό που ονομάζουν οι επιστήμονες “συναισθηματική επιδημία” και στόχος των ερευνητών ήταν να διαπιστώσουν κατά πόσον είναι εφικτό, τα δίκτυα να επηρεάσουν αρνητικά ή θετικά τους χρήστες χωρίς την άμεση αλληλεπίδραση. Έτσι λοιπόν οι ερευνητές άλλαξαν τα News Feed σε 689,003 λογαριασμούς, για να παρουσιάζουν είτε πιο θετικές, είτε πιο αρνητικές καταστάσεις. Το αποτέλεσμα μετά του πέρας του πειράματος έδειξε ότι οι χρήστες επηρεάζονταν, αρνητικά ή θετικά ανάλογα με εκεί που τους κατεύθυναν, ποστάροντας σχόλια ανάλογης ψυχολογίας.

Όπως είναι φυσικό, το πείραμα κατακρίθηκε από το σύνολο των χρηστών και γέννησε ερωτήματα, όπως κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει τόσο σε κοινωνικό όσο και σε πολιτικό επίπεδο. Το Facebook ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης του, έχει κάθε δικαίωμα να προχωρά σε τέτοιες κινήσεις, ακόμα και εν αγνοία των χρηστών. Επίσης, ο Adam Kramer, σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει το γεγονός, ανέφερε ότι επηρέασε μόλις το 0.04% των χρηστών για μία εβδομάδα και συνέχισε λέγοντας:

«Πραγματοποιήσαμε αυτή την έρευνα επειδή ενδιαφερόμαστε για την επίδραση του Facebook στα συναισθήματα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν την υπηρεσία. Πιστεύουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να μελετήσουμε αν τα θετικά posts που ανεβάζουν οι φίλοι κάποιου χρήστη επηρεάζουν αρνητικά την ψυχολογία του επειδή μπορεί να νιώθει αποκομμένος ή αν η αρνητικότητα των posts τους οδηγεί να εγκαταλείψουν την υπηρεσία.»

Πηγή

Μοιράσου το με τους φίλους σου: