Λογότυπο Tech Community

Tech Community

www.techcommunity.gr

Tech Community

Tech Community


Οι εφαρμογές μας

Σχετικά με εμάς

Η ομάδα μας

Επικοινωνία/Contact

Οι διαρροές μας

Ανατροφοδότηση/Feedback

Όροι χρήσης


© 2009 - 2014

Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος · Λογότυπα, επωνυμίες, εμπορικά σήματα και γνωρίσματα ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες.

Ένα έργο της ομάδας Eeriee, φτιαγμένο με WordPress και πολύ αγάπη.

Η Samsung Τοποθετεί Αισθητήρα Δαχτυλικών Αποτυπωμάτων Σε Ρολόι

Samsung Gear 2 hands-on

Η Samsung είναι στάδια ανάπτυξης ενός νέου smartwatch το οποίο θα είναι το πρώτο με αισθητήρα ανάγνωσης δαχτυλικών αποτυπωμάτων. Η Samsung από τότε που ανακοίνωσε το πρώτο (Galaxy) Gear ρολόι δεν έχει σταματήσει να βγάζει ρολόγια με κάθε λογής τεχνολογίες που έχει για τα κινητά. Πρώτα ενσωμάτωσε κάμερα, μετά υπέρυθρες, το τελευταίο διαθέτει κυρτή οθόνη και υποδοχή για SIM κάρτες και τώρα αισθητήρα για αποτυπώματα.

«Μα γιατί χρειάζεσαι αισθητήρα αποτυπωμάτων σε ρολόι;». Η Samsung για το νέο της ρολόι θα συνεργαστεί με τη PayPal έτσι ώστε να πραγματοποιούνται πληρωμές σαν το Apple Watch που κάνει πληρωμές μέσω του Apple Pay. Ο αισθητήρας αυτός θα ελέγχει αν όντως αυτός που χρησιμοποιεί το ρολόι είναι και αυτός που πληρώνει μέσω του PayPal λογαριασμού του, αλλά θα λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο από τους τωρινούς αισθητήρες – δεν θα χρειάζεται σύρσιμο του δαχτύλου. Η Samsung στο παρελθόν συνεργάστηκε με τη PayPal για να ενσωματώσει την ίδια λειτουργία στο Galaxy S5.

Οι πληροφορίες ισχυρίζονται πως το Gear smartwatch αυτό θα το δούμε να παρουσιάζεται κατά τη διάρκεια της έκθεσης για φορητές συσκευές MWC 2015 (Mobile World Congress) η οποία θα λάβει χώρα στην Βαρκελώνη στις 2-5 Μαρτίου. Οι διαρροή έγινε από υψηλόβαθμο στέλεχος της Samsung Electronics το οποίο αποκάλυψε επίσης πως στην ανάπτυξη του αισθητήρα θα βοηθήσει και η Synaptics η οποία έχει εμπειρία επάνω σε βιομετρικούς αισθητήρες. Τέλος, αναφέρει ότι το ρολοί θα εμφανίζει προσφορές σε κοντινά καταστήματα, θα μπορείς να παραγγείλεις χωρίς να μπεις στο κατάστημα και θα λανσαριστεί αρχικά σε 50 χώρες παγκοσμίως.

Πηγή: BusinessKorea

Μοιράσου το με τους φίλους σου: